Átvételi információk

Lakossági ügyfeleinket érkezési sorrendben fogadjuk. A fémhulladék átvétel fajtánként külön-külön mérlegeléssel történik, melyhez rendszeresen ellenőrzött és hitelesített digitális mérlegek állnak rendelkezésre.

Kérjük, hozza magával az alábbi iratait:

  • személyazonosító okmány (személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél),
  • lakcímkártya,
  • adókártya.

A hulladék átvétele során a hatályos jogszabályok alapján 4% SZJA kerül levonásra és továbbutalásra a NAV felé.

 

Céges partnereinknek az átvétel során az alábbi okmányokat szükséges bemutatni:

  • 3 hónapnál nem régebbi cégkivonat,
  • Aláírási címpéldány,
  • Működési engedély.

Hulladék kereskedőknek továbbá:

  • Hulladék kezelési engedély,
  • Fémkereskedelmi engedély.

 

Magánszemélyek Érzékeny Faj Kódú Anyagok átvétele:

 

F 04 nyomtatvány elektronikus úton a területileg illetékes NAV Vám-és Pénzügyőrség felé!

FalusiVakáció csoport

Szeretnél egy ilyen weblapot teljesen ingyen?
Ez a weboldal a Nanoweb honlapszerkesztővel készült.
© Minden jog fenntartva.